President Ron Paul 2008


Ron og Carol

Ron Paul er en amerikansk lege og politiker tilhørende det republikanske parti. Han har vært en representant fra delstaten Texas i den amerikanske kongressen siden 1997. Han er presidentkandidat for 2008.

Odd Inge
Ubesvarte Spørsmål
23. mai 2007

Grunnen til at jeg velger å skrive et innlegg om Ron Paul er fordi han er en fantastisk politiker som kjemper for mye bra og han er ikke kjøpt og betalt. Jeg tror at han kan gjøre mye bra for USA og verden. Han kjemper for å beholde grunnloven, å ikke sensurere internett, kjempe mot private banker som har kontroll over et helt land, for frihet og mot Irak-krigen for å nevne noe.

Ron Paul vil legge ned Federal Reserve System som kongressen skapte i 1913, men hadde ingen konstitusjonell rett til å gjøre det, sa Paul under en høring i Representantenes hus’ Financial Services Committee.
Det er ingen reell revisjon, og Kongressen vet ingenting om samtalene, planene og om det som gjøres i samarbeid med andre sentralbanker. Vi får mindre og mindre informasjon om pengemengden hvert år, særlig nå som M3-tallene ikke lenger rapporteres, sa Paul.

Nylig har Ron Paul vunnet flere debatter, alle avstemningene viser det – men media i USA ignorierer det. MSNBC avstemningen viser at Ron Paul har vunnet alle de positive kategoriene. Avstemningen til CSPAN viser at 69 % stemte på Ron Paul, der neste mann hadde 9 % av stemmene.

Statistisk analyse viser at Ron Paul blir sensurert. Det har vært 32 nasjonale avstemninger dette kalenderåret – 27 av de uten referanse til Ron Paul.

  • Newt Gingrich – 26 polls
  • Sam Brownback – 19 polls
  • Tom Tancredo – 19 polls
  • Mike Huckabee – 19 polls
  • Duncan Hunter – 15 polls 
  • Tommy Thompson – 13 polls
  • Jim Gilmore – 12 polls
  • Chuck Hagel – 11 polls
  • Ron Paul – 5 polls

All State Polls from 1/1/2007 w/ Ron Paul
Giuliani             26.0 %
McCain             20.5 %
Romney             8.0 %
F. Thompson    9.0 %
Ron Paul           1.0 %

Kandidater med mindre penger og liten støtte er inkludert. Ron Paul er for øyeblikket 4. blant republikanerene i fundraising  – og han ikke er nevnt i 27 nasjonale avstemninger, hvorfor blir andre kandidater med mindre penger og veldig liten støtte inkludert i mange flere avstemninger?

Fox News har en forklaring på hvorfor Ron Paul gjorde det så bra i deres avstemning – online aktivister har skylden. Det eneste problemet er at dette var kun en SMS avstemning – ikke en online avstemning.

De hevder også at Romney vant MSNBC avstemingen etter den første debatten. Ron Paul vant uten tvil!

ABC News og MSNBC avstemninger viser at Ron Paul vant.

Rettferdig?

Brief Overview of Congressman Paul’s Record

  • He has never voted to raise taxes.
  • He has never voted for an unbalanced budget.
  • He has never voted for a federal restriction on gun ownership.
  • He has never voted to raise congressional pay.
  • He has never taken a government-paid junket.
  • He has never voted to increase the power of the executive branch.
  • He voted against the Patriot Act.
  • He voted against regulating the Internet.
  • He voted against the Iraq war.
  • He does not participate in the lucrative congressional pension program.
  • He returns a portion of his annual congressional office budget to the U.S. treasury every year.
  • Congressman Paul introduces numerous pieces of substantive legislation each year, probably more than any single member of Congress.

Hjemmeside: Ron Paul
My Space:
Ron Paul
Facebook: Ron Paul

Kilde:
Wikipedia: Ron Paul
Usaelectionpolls.com: Pollsters Censoring Ron Paul from the States He Would Do Well In; Statistical Analysis

———————–

Husk å følge med på min blogg Oljeproduksjonen faller.

Advertisements

61 svar til President Ron Paul 2008

  1. Goldmanpeak sier:

    Jeg sakset ut denne, og postet den
    hos meg også..

    Triste greier, men snart skal vi få høre
    fra «nalle» hold, at dette ikke stemmer,
    og at vi må alltid stole på mainstream
    media med sine fine logoer…

    Arggg

  2. Odd Inge sier:

    Det er greit:)

    Spiller ingen rolle for meg hva nalle sier. Han kan kommentere så mye han vil på bloggen min:)

  3. pisces74 sier:

    Bill Maher sa faktisk nylig at Ron Paul er hans nye helt!

    REAL TIME W BILL MAHER NAMES RON PAUL HIS ‘NEW HERO’

    http://www.youtube.co

  4. Odd Inge sier:

    Helt utrolig. Takk for linken.

  5. Odd Inge sier:

    Anbefaler alle å se klippet!

  6. Goldmanpeak sier:

    Hei

    Er det noe pågang, Bill M er ikke akkurat
    en helt men meget positivt at han sier
    Ron is my hero, he is actually telling
    the truth !

    Befriende !

    Bra jobba Odd Inge, syntes du har tatt
    med det viktigste om Ron Paul i innlegget
    ditt, stå på..

    Nå venter jeg sikkert forgjeves på at
    Bjørn Hansen (NRK-urix) og resten av
    «kejndispressen» skal klare å NEVNE
    denne kandidaten når de først skriver
    om oppløøpet til presidentvalget..

    Men de stenografer nok mest direkte fra
    CNN og mainstream media generellt, så det
    kan hende at de ikke «får det med seg»,
    hvem denne Ron Paul er..

    Akkurat som Gro Holm suger BBC p…og
    går «glipp av» verdensnyhetene der ute?

    🙂

  7. Odd Inge sier:

    Det er så godt å høre at noe skjer!

    Jeg har lagt til MSM i Norge på en e-mail gruppe. Så jeg skal sørge for at de vet hvem han er.

  8. tor_6 sier:

    Hvis det blir en republikansk president neste gang også,så blir det sikkert Giuliani.Jeg håper egentlig på en Demokrat.

  9. Odd Inge sier:

    Håper ikke det blir Giuliani

  10. tor_6 sier:

    #4
    Hva med Obama da?Hadde jo vært moro med Hillary,men da har to familier sittet med makten i X antall perioder,og det tror jeg ikke er sunt.

  11. Odd Inge sier:

    Obama er vel muligens et godt alternativ:) Har ikke lest noe særlig om han.

    Ikke Billary! Aldri.

    Synes Ron Paul gjør det fantastisk. Han sier at han vil legge ned IRS, CIA. Mindre makt til regjeringen, mer makt til folket. Komme seg ut av Irak. osv osv.

    Og han vinner avstemmninger! Helt utrolig! Og det med liten mediadekning i MSM i USA.

    Ron Paul har enorm støtte gjennom internett og alternative nyhetskilder! Alex Jones og infowars har vært flinke til å skrive godt artikler på infowars.net

    Såg du debatten? Hva synes du om den?
    http://www.youtube.co…&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eprisonplanet%2Ecom%2Farticles%2Fmay2007%2F070507ronpaul%2Ehtm

  12. noidentity sier:

    Noe jeg lurer på:
    Var Ron Paul med i «Scull and Bones»? Har han vært på Bilderberg-kongressen. Har han vært med i «Bohemian Groove»? (Noen som vet???)

    Hvis svarene er «nei, nei, nei», kommer jeg til å heie på Ron Paul:P

  13. Fhump sier:

    Nå er det jo slik at pengefolka i USA ikke vil ha han som president 😛

    Jeg har fulgt med på Ron Paul etter hans intervju i dokumentaren «Americas freedom to fascism» (som er gratis å se på video.google folkens).

    Jeg har en stor finger på at godeste Rudy Guiliani blir republikanernes vinner. Det at Rudy synes det er ABSURD at USA ble angrepet pga feilslått utenrikspolitikk, synes jeg er en fantastisk tanke.

    Det som igjen er fantastisk, er at Ron Paul blir stemplet som «liberal», når han i bunnen egentlig bare er ekte republikaner 😛

    Ron Paul ville vært en frisk vind i USA, samt reddet USA fra sin feilslåtte ekonomiske politikk samt fryktbesudling av innbyggerne. However, tviler på at han kommer igjennom…

    Det jeg er mest spent på å se, er om lille frøken Bush erklærer marshall law før han avslutter sin president periode. Da er USA endelig et diktatur 🙂

  14. Odd Inge sier:

    Nei, nei og nei.

    Som jeg vet om.

  15. Odd Inge sier:

    Riktig sagt.

    Amerika: fra frithet til fasisme er å finne med norsk tekst. Anbefaler den dokumentaren på det sterkeste.

    Ron Paul kommer til å gjøre mye bra:)

  16. tor_6 sier:

    Det blir nok en av dem som pengefolkene vil ha skal du se.Clinton,Obama eller Giuliano.Håper bare USA og verden slipper MCcain eller Mitt Romney.Noen kapital forandring kommer det nok uansett ikke til bli hverken innenriks eller utenrikspolitisk.Irak er en tapt krig og kanskje demokratene avslutter den før republikanerne hvis de vinner,men det blir nok hjem med halen mellom bena uansett.Jeg håper bare den som blir president tar tak i underskuddet på budsjettet,og det fort for hvis USA smeller skikkelig økonomisk,så gjør resten av verden det også.

  17. noidentity sier:

    skal til san diego om en måned. da er det på tide å gå til anskaffelse av en ny t-shorte, hehe..
    http://www.cafepress….

  18. Odd Inge sier:

    USA sin økonomi er allerede ødelagt. Med §8,809,230,153,253 i dept ser jeg ikke mye håp:)

    USA låner penger for å betale renter/avdrag.

    Når USA låner §1 000 000 og dollarkursen fortsetter å faller, betaler de f.eks kun tilbake § 900 000. Hvor lenge kan dette gå?

  19. Odd Inge sier:

    Hehe.. Lykke til

  20. Viktig og flott tiltak å skrive om Ron Paul på norsk blogg.

    Ron Paul er den eneste selvstendige presidentkandidaten så vidt jeg vet og han vil derfor ikke bli «valgt» til President. Dessverre. Som det er nevnt, vil den neste president også være en nikkedukke godkjent av NWO. Det spiller ingen rolle om det er en demokrat eller republikaner fordi den tilsynelatende kampen mellom disse to partiene er fiktiv. Det er et spill og bare det amerikanske folket kan stoppe det, men det fordrer at flere engasjerer seg.

    Heldigvis er det flere prosentvis med amerikanere enn nordmenn som ser at verden er på full fart mot katastrofen. Hadde alle vært som Ola Dunk som elsker å bli manipulert og kontrollert, hadde NWO forlengst nådd sine mål.

  21. Odd Inge sier:

    Ja, du har rett. Liten sannsynlig for at Ron Paul blir president. Veldig vanskelig å komme seg gjennom the corporate media og få positiv oppmerksomhet.

    Vi kjenner jo til at CIA måtte stoppe den populære presidenten John F. Kennedy. Han ble for mektig. Tror ikke de gjør den feiltakelsen en gang til. Men vi får at folk i USA våkner opp og stemmer på Ron Paul. Tror han kan bidra til mye bra:)

    Populæriteten hans har eksplodert gjennom internett og alternativ nyhetskanaler. Han har også fått positiv oppmerksomhet hos MSNBC og FOX:)

  22. Goldmanpeak sier:

    Det spiller ingen rolle om det er en demokrat eller republikaner fordi den tilsynelatende kampen mellom disse to partiene er fiktiv. Det er et spill og bare det amerikanske folket kan stoppe det, men det fordrer at flere engasjerer seg.

    Meget korrekt obeservert Natural Warrior!

    Demokratene og republikanere er del av
    den samme hersker eliten i USA, det er
    omtrent nøyaktig de samme næringslivs
    selskaper og våpenindustri som finansierer BEGGE «partiene» ved hvert
    presidentvalg. Dette er lett å dokumentere. DETTE HAR NÅ VELDIG MANGE
    AMERIKANERE FORSTÅTT. Det ble gjort en
    omfattende undersøkelse rett etter 2006
    valget i USA. Den undersøkelsen viste at
    mer enn 80 % av de spurte hadde ingen
    tillitt til kongressen, det republikanske
    partiet eller demokratene!

    Det dette betyr er TOTAL tillitskrise
    for det amerikanske politiske systemet.

    Hvor mange norske journalister og politikere har innsett dette ??

    Selvsagt er Ron Paul populær, nettop
    fordi han IKKE har mottatt millioner
    av dollar fra verken våpenlobbyen
    eller oljeindustrien etc.

    Og han snakker sannhet til makten..

    Dersom Ron Paul «vinner» befolkningen,
    men IKKE blir valgt som kandidat kan
    dette kun styrke ham, og 911 bevegelsen
    ytterliger. Kommer den kriminelle og
    korrupte R.Guilliani til makten er det
    selvsagt en tragedie, men det vil
    kunne skape den helt store omveltnigen
    blant amerikanerne. Kombinasjonen av
    at USA ikke lenger er en suveren stat,
    (North American Union) men i all
    hemmelighet har blitt godkjent av makt
    apparatet bak amerikanernes rygg,
    i tillegg er 140 millioner amerikanere
    overbevisst om at 911 var en innsidejobb/
    de lot det skje..

    Dette er sprengstoff folkens, uansett
    hvor naive mange amerikanere er, så
    er det langt fra alle. Jeg tror vi
    kan både bli vitne til en ny amerikansk
    revolusjon, men sannsyneligheten for en
    ny borgerkrig på sikt er også meget høy.

    Mange reagerer sikkert på mine antagelser
    her, men etter å ha vært radioslave til
    amerikanske radio kanaler i noen år nå,
    så fra hva jeg hører og leser så er dette
    senarioet om en ny borger krig svært aktuellt.

    Det er uansett meget spennende tider,
    paradigme skifte tider på så mange måter.

    🙂

  23. Odd Inge sier:

    Flott kommentar Goldmanpeak.

    Men jeg vil bare peke på en ting
    «140 millioner amerikanere
    overbevisst om at 911 var en innsidejobb/
    de lot det skje..»

    Det er mest sannsynlig ikke så mange, avstemninger kan lyge!

    Men det er sant som du sier. Det er en stor folkegruppe som våkner opp!:)

  24. Fhump sier:

    #7
    Heh!

    Det som allikevel forstyrrer meg over USA, er inkomstskatten, som igjen ikke er lovlig (I.R.S no no no), samt at federal reserve faktisk er en privatbank (!) 😛

    Ron kommer ikke til å vinne, Odd Inge, men han klarer ihvertfall å vekke det amerikanske folket litt. Få innbyggerne til å stille spørsmål, og kanskje få dem til å innse at selv om man ikke er enig i det USA gjør, er man ikke en forræder 😛

    Det som allikevel er litt kritisk i USA, er at, (som du sier) og jeg har bevitnet selv, Ron Paul faktisk blir sensurert og «skjermet» fra amerikansk media.

    However, Bill Maher digger Ron Paul 😛

  25. Odd Inge sier:

    Hehe…vanskelig å komme over at Bill Mahner digger Ron Paul?:)

  26. pisces74 sier:

    Ron kommer ihvertfall ikke til å vinne hvis alle er fast bestemt på at det er umulig.

    «Munn til munn» grasrot markedsføring gjennom internett, samt mobiliseringen til Infowars, er minst like mye verdt som titalls millioner i gammeldags tv-reklame……

  27. Odd Inge sier:

    Så sant så sant!

  28. Fhump sier:

    #12

    Mja, jeg synes personlig at Bill Maher er litt for selvhøytidelig. En mer demokratisk, rolig og lurven Bill O`Reilly 😛

  29. Odd Inge sier:

    Bill O’Reilly er helt syk:)

  30. #13:

    Ja, men selv om 90% skulle stemme på Ron Paul, vil han ikke bli valgt fordi stemmemaskinene er manipulert. Det skjedde siste gang, men selv om Kerry hadde blitt valgt hadde NWO likevel fått sin mann inn i det hvite hus. Forresten kan de likevel male det huset svart nå.

  31. Odd Inge sier:

    Ikke være så negativ:)

    Bush og Kerry er begge skull & bones memdlemmer og søskenbarn…

  32. Fhump sier:

    #14
    Mja, bill oreilly er sjuk ja, men han er på en måte personifiseringen av USA`s media og styresmakt… Samme meninger og fokuserer på det uvesentlige + samt handler utifra det…

  33. Odd Inge sier:

    Hehe:)

  34. Bill O’Reiily; er det noen som ennå ikke vet at Fox News er et talerør for neocons, nykonservative? De er ikke konservative i det hele tatt, mere kommunistiske i sin ideologi. Jeg får heldigvis ikke inn den søppelkanalen mere som virker som hjernegift for alle som bruker mye tid på den og lar seg indoktrinere.

  35. Odd Inge sier:

    Ja, har sett noen sendinger på Fox News. Driver med propaganda! Ja til selvstendige/alternative nyhetskilder. Ikke noe

    Desverre er Fox det samme som vi har sett under Nazi-tyskland, Sovjet og sikkert Kina.

    Neocons 😦

    😉

  36. pisces74 sier:

    Ron Paul on Real Time w/Bill Maher
    http://www.youtube.co
    Paul continues to challenge Giuliani about the reasons behind 9-11 by citing the «9-11 report.»

  37. Odd Inge sier:

    Jepp. Bra du følger med:)

  38. tor_6 sier:

    #11
    Revolusjon og borgekrig i USA?Hvor har du dette fra?

  39. tor_6 sier:

    Virker forresten heller ikke som det blir noe enklere for de fattige med denne karen i det hvite hus.Tvert i mot.Det sunneste for USA og verden forøvrig ville være en Demokrat.Da får man iallefall en viss sosial profil på politikken.

  40. Odd Inge sier:

    Han stemmer mot økt skatt:)

  41. tor_6 sier:

    #20
    Er det noen fordel i et land som allerede har lav skatt?Det blir ingen penger til noen sosiale tiltak da.Han støttes nok av dine «venner» over there skjønner jeg,for han virker å høre til på ytterste høyre.

  42. Odd Inge sier:

    Politikk osv er jeg ingen ekspert på. Men det hjelper de fattige.

    USA’s økonomi er allerede ødelagt.

  43. tor_6 sier:

    #21
    Uten penger til det offentlige kan man ikke fordele noe heller.Når de som lever på sosiale ytelser ikke får noen må disse ty til kriminalitet for å overleve.Når man i tillegg ikke vil ha noen våpenkontroll…?Har man ikke hatt motsetninger nok i samfunnet før så hjelper vel neppe dette.Han virker som en nasjonalistisk amerikansk FRP,er spør du meg.Akkurat noe for de som kaller seg «patrioter».

  44. Odd Inge sier:

    Hva med å komme seg ut av Irak? Da blir det flere penger til sosiale tiltak

  45. tor_6 sier:

    22b
    Irak kommer de ut av.Enten de vil eller ikke.Krigen har de tapt for lenge siden.

  46. Odd Inge sier:

    De kommer vel ut når det er slutt på olje:)

  47. tor_6 sier:

    Odd Inge
    Kanskje du burde sette deg litt inn i amerikansk innenriskpolitikk?Det ville nok hjelpe deg til å forstå motivene til mange av disse «trutherne» og «patriotene» tenker jeg.Du vil nok fort oppdage at disse har sin egen agenda,og ikke bare er «helter» som vil vite «sannheten».Store deler av denne «bevegelsen» hører til på ytterste høyre fløy(langt til høyre for Bush),og er veldig nasjonalistiske og innadvendte.USA var veldig påvirket av disse navlebeskuerne ved utbruddet av andre verdenskrig,og hadde disse fått viljen sin da,så hadde vi nok gått i strekkmarsj og ropt sieg heil alle sammen,for de ville ikke inn i noen krig.Heldigvis for oss var det andre der som ville sloss for vår frihet.Nå er ikke jeg noen fan av hva Bushadministrasjonen har foretatt seg,men vit at ting ikke er svart/hvitt her.

  48. Odd Inge sier:

    Tiden vil vise.

    Men jeg det jeg har lært om 9/11 er ikke bare fra USA. Og jeg skjønner hva du skriver.

  49. Ron Paul vil følge konstitusjonen og med det mindre myndighetsmakt og inngripen. Det er en myte at amerikanerne betaler lite skatt. De betaler både den ulovlige inntektsskatten pluss en armada av indirekte skatter. Inntekstsskatten for eksempel går i sin helhet til å betale renter på penger myndighetene låner fra Federal Reserve som er en privat bank, altså et ran av den amerikanske befolkning.

    Vi er nok i det norske velferdssystemet grundig opplært til at myndighetenes oppgave er å, som det så fint heter «fordele» penger. Det betyr at man tar fra noen og gir til andre. Politikerne kjøper seg altså velgere og folk blir satt i et avhengighetsforhold til staten fra vugge til grav.

    I USA idag er det mange fattige selv om staten samler inn massevis av penger fra folket og middelklassen er i ferd med å få store økonomiske problemer også. Hvem gjør det så bra som noen gang tror du? Selvfølgelig som alltid, de rike.

    Glem snakket om høyre og venstre, liberaler og republikaner. De såkalte republikanerne i Bush-administrasjonen er ikke republikanere i klassisk forstand noe deres politikk klart viser. Bush ble valg fordi han var for en ikke-intervenerende politikk med mindre stat. Det motsatte har skjedd og de bruker mere penger enn noen gang før, mesteparten på sløseri som krig.

    Ron Paul er ikke innadvendt, han mener som rett er at USA bør holde seg borte fra andre lands affærer. Hvor mye hadde ikke vært spart i menneskelige liv og lidelser og penger dersom en slik politikk hadde vært ført?

    Hitler ble forøvrig støttet av vestlige banker. De støttet begge sider fordi de tjener på krig. Dersom USA hadde lagt ned Federeal Reserve, ville disse bankfamiliene mistet sin store makt.
    Prescott Bush var en nazi-sympatisør, så en ser at Bush-familiens djevelskap går langt tilbake i tid.

  50. Odd Inge sier:

    Anbefaler Tor å se
    «America: Freedom to Fascism» – norsk subtitles. Du finner den under «viktige dokumentarer»

    Riktig som du sier – USA har en ulovlig inntektsskatt til staten. Tror det er 70 millioner (?) av befolkningen som ikke betaler den. Det du sier er riktig – disse pengene går ikke til folket – det går til private personer. Er ikke det litt merkelig?

    En normal antagelse vil være at denne inntektsskatten går til skole, veier, sjukehus osv – men det gjør den ikke.

    Middelklassen forsvinner i USA og det har blitt veldig mange ekstremt fattige i USA.

    Hitler og Stalin ble støttet av vestlige banker, spesielt Wall Street – både før og under krigen. Det tjente seg rik på det.
    Prescott Bush ble dømt for å finnansiert nasistene.

    Men dette var bestefaren – ikke nåværende president.

  51. tor_6 sier:

    Ron Paul er også for å avkriminalisere narkotika.Er det så lurt?

  52. Ja, det er lurt. Det vil fjerne grunnlaget for det kriminelle nettverket, blant annet CIA, som tjener haugevis med penger på narkotikaavhengige folk. Fjern deres inntekt og vi vil få en bedre verden. Ron Paul er i mot narkotika, men mener vi ikke kan forby alt som vi ikke liker.

    Er det dessuten mindre narkotikabruk selv om det er forbudt? Krigen mot narkotika fører til mere elendighet slik som krigen mot kreft har sett kreft øke selv om milliarder har vært brukt og krigen mot terror fører til mere terror.

    Jeg tror disse «krigene» ikke er ment for folks beste men for profitt for diverse folk i disse markedene.

  53. Odd Inge sier:

    Ja, statistikken viser det du sier.

  54. Magne H J sier:

    Ron Paul har hatt en bemerkelsesverdig framgang i det siste, og jeg tror mange av hans motstandere begynner Œ frykte at denne mannen kan fŒ langt st¿rre innflytelse pŒ presidentvalget enn noen kunne forestille seg for kort tid siden.

    Jeg tror ikke han har noen som helst mulighet til Œ vinne, men han kan kanskje vekke noen tanker blant den tilsynelatende likegyldige og kritikkl¿se amerikanske opinionen. Han reiser i hvert fall temaer som aldri ville ha kommet pŒ agendaen om han ikke hadde v¾rt med som kandidat i valgkampen.

  55. Odd Inge sier:

    Helt enig med deg. Det er vanskelig for Ron Paul å vinne, MSM er ikke så flink til å rapportere hva han står for, til tross for at han har fått mye oppmerksomhet i media.

    Vi får håpe han klare å gjøre mye ut av presidentvalget! å fortelle sannheten er han flink til!

  56. ElGringo_7 sier:

    Ron Paul vil mest sannsynlig få Al Gore`s skjebne etter valget. På ett eller annet finurlig vis vil nok «tilfeldigvis» noen annen enn han sitte i presidentstolen, uansett om han vinner valget.
    USA er på full fart mot det fascistoide.
    En spektakulær terroraksjon nå, så har vi det gående.
    Jeg får magesår.

  57. Odd Inge sier:

    Jeg tror ikke Ron Paul blir like populær som Al Gore. Han kommer til å streve for å klare å nå så mange amerikanere gjennom sin kampanje.

    Han vinner på internett, men det kan bli vanskelig for han å få sin beskjed gjennom MSM.

  58. amaraka sier:

    Ron paul kommer desverre ikke til å bli like populær fordi han har mediene mot seg i propaganda krigen. Han vil få til store omveltninger til det bedre for menneskeheten om han blir valgt, det er som sagt lite trolig da han er i mot CFR’s mål om økonomisk verdensherredømme! De har alle andre presidentkandidatene på sin side uansett så Ron er temmelig sjanseløs, uansett håper jeg han vinner, han er det eneste riktige valget og vil skape amerika slik det var ment det skulle være!

  59. Odd Inge sier:

    Men han gjør mye bra. Veldig mange får høre om han og det ha sier!:)

  60. default sier:

    http://no.wikipedia.o

    siden folk her følger med, hjelp til med å oppdatere siden – og kanskje nyhetene i norge etthvert nevner hva som skjer…

  61. Odd Inge sier:

    Heisann

    Denne Wikipedia siden såg veldig fin ut:)

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: