A New World Order – Det politikerne og media ikke forteller

Skrevet av Ceeker 26. november 2006, klokken 01.13

Norge har fått en ny TV-kanal

Skrevet av Ceeker 25. november 2006, klokken 12.45

Visjon Norge er en kristen kanal, men de tar opp ting som de andre tv kanalene fortier. Informer deg selv om hva som skjer i Norge! Ikke alle kanaler gir deg skikkelig informasjon. Det er mye som er ‘ikke’tema i våre aviser og tv. Men her virker det som de kristne er opptadert på det som skjer.

http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=3048728767980187145&hl=en
Bestill/Lastned Norges DVDen du også. DVDen kan distribueres fritt,
jeg har noen kopier, som jeg kan sende ut, send meg en mail ‘ceeker@mail.com’, så kan du støtte Folkeaksjonen ved å sette penger inn på deres konto.
Etter å ha sett denne og forstått at NRK ønsker å endre bevisstheten til folk til å godta et EU medlemskap, så er det ikke vanskelig å avsløre ‘propagandaen’ NRK kommer med når det gjelder dette temaet. http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-1312069188574607356&hl=en

Les mitt første innlegg i bloggen: Har EU røtter fra Babylon?
Les også denne: Se opp for makteliten
Hvilket parti kan vi stemme på? Se oversikt her


Les også:
Folkeaksjonen mot EU-medlemskap
Åpent brev til Stoltenberg
Hoder vil rulle på stortinget
Takk Erna, for ditt bidrag til å ødelegge landet
Vannet som forsvant
Strømprisen, støtteordningene og EØS
Siv ‘Bilderberg’ Jensen

6 svar til A New World Order – Det politikerne og media ikke forteller

  1. Denne blogen er ikke sann ! sier:

    Håper at du har arbeid, så du ikke lever på foreldrene dine sine penger, eller verre, på staten, samtidig som du søker nettet rundt etter idiotiske filmer.

  2. Odd Inge sier:

    Så alle dokumentaren anngående 11/9 og oljetoppen er bare idiotiske filmer?

    Du følger tydeligvis saueflokken…. håper du lever lykkelig…

    Er det virkelig nødvendig å angripe meg personlig? Syns du synker ganske lavt no….

  3. Virago-life sier:

    Takk for opplysningene, skal jammen følge med litt mer, ser noe på Visjon N. uansett.

  4. #1 jeg forstår meget godt hvorfor du vil være anonym. Du er jammen heldig Odd Inge er såpass tålerant… hadde du skrevet dette i min blogg hadde kommentaren din aldri blitt godkjent. Jeg synes du er feig!

  5. Odd Inge sier:

    #4

    Vurderte å slette kommentaren, men må bli vant til å få sånne kommentarer når jeg skriver om 11/9, makten bak makten, terror, osv

Legg igjen en kommentar

