The Ugly Truth – En spennende blogg

Jeg leste raskt igjennom de fleste av innleggene til CaptSnowman i dag, jeg fant veldig mye interessant. Det mest spenndende lesestoffet jeg fant var:


The Illuminates er for folk flest ukjent for folk flest. Søker du etter nyhetsøk får du 0 treff. Søker du på Google får du mange millioner treff.

"The Illuminates står bak nesten alt som foregår på denne klode. Illuminati eier rett og slett alt av interesse på vår planet og deres agenda er total verdens dominans.

Dette er ikke en nystiftet gutteklubb. Illuminati’s røtter strekker seg helt tilbake til  år 1117 da den millitære orderen "The Knights Templar" ble grunnlagt for å beskytte kristnes pilgrimsferd til det hellige land. "The Knights Templar" kjempet side om side med "King Richard I (Richard The Lion Hearted)"

Det er 13 illuminati medlemmer til enhver tid. De 13 representerer hver sin illuminati familie. Det hele dreier seg om blodsbånd og det er ikke tillatt for familie medlemmer i de 13 familiene å gifte seg med personer utenfor de 13 familiene


Mayer Amschel Rothschild


The Bilderberger er en front for illuminati og når man ser ens makt medlemmer kan man jo se for seg maktstrukturen rundt om i verden."

Så jeg anbefaler dere å ta en titt på The Ugly Truth.

Nå starter jeg med en liten eksamensperiode, så jeg har ikke tenkt å ta meg tid til å blogge så mye. Men jeg håper å komme tilbake med et mer utfyllende  innlegg hvor jeg legger vekt på The Illuminati, Peak Oil, tortur i USA eller noe annet spennende.

Kilde:
The Illuminati
The Illuminati 2
The Ugly Truth

Legg igjen en kommentar

